מנהל תקשורת בחירום

מנהל תקשורת בחירום

1סטודנטים רשומים

    הקורס מלמד על מצבי חירום תקשורתיים ומציאת פתרונות, התמודדות עם תקשורת חוץ ופנים, נהלי עבודה ארגונית בחירום, מעקב אחר התפתחות האירוע, תגובות ומענה, סגירת אירוע והסקת מסקנות. נסקרים דרכי עבודה במדיה חברתית, אלקטרונית ומודפסת והספקת תקשורת רציפה וקוהרנטית. הקורס נלמד במסגרת מודרכת ועצמאית.

    צבירת נקודת זכות במסלול: ניהול ביטחוני

    קורס תעודה בניהול מדיה חברתית מאפשר למומחים שאחראים על מיתוג, יחסי ציבור, תקשורת שיווקית (פנימית או חיצונית), או מעורבות קהילתית מתוכננת, לבצע, ולהעריך קמפיין מדיה החברתית מקיף ויעיל לתאגידים, סוכנויות ממשלתיות, או לארגונים ללא כוונת רווח. באמצעות שילוב של ניתוח מקרה בוחן, הרצאות חיות עם מומחים, עבודה עצמאים בפרויקטים, וסימולציות, משתתפים מפתחים מומחיות בתכנון מדיה חברתית, ניהול קמפיין, וניתוח לצורך עיצוב "קול" אותנטי ויעיל עבור ארגונים וקהלי היעד שלהם.

    תוכנית הלימודים

    מדיה חברתית תאגידית 00:45:00
    תקשורת במשבר 00:45:00
    אסטרטגיה של פעולה במשבר 00:44:00
    תכנון המשכיות עסקית 00:45:00
    מתודולוגיית בקרת טכנולוגיות COBIT 00:45:00
    (GRC) ממשל, ניהול סיכונים ומילוי דרישות 00:45:00
    מומחה מעקב
    פריצה מבפנים 00:45:00
    ריגול סייבר 00:45:00
    ניהול משברים 00:45:00

    מענה טלפוני     03-3720127

    א-ה' 8:30-17:00

    שאלות נפוצות

    חומרי הקורסים כוללים: • שיעורי וידיאו חי במתוכנת זום • שיעורי וווידיאו מוקלטים, • מצגות, • מילון המושגים, • מאמרים. • תרגילים ומבדקים

    1. לומדים ישתתפו בשיעורים חיים (וובינרים ישירים) בחלק מהקורסים בהתאם לתוכנית הלימודים. על הלומדים לצפות במפגש מוקלט במידה ולא יצליחו להשתתף במפגש חי. 2.

    מי שלמד את הקורס אך לא השיג ציון מעבר של 60 במטלות הקורס זכאי לקבל אישור השתתפות, לומדים שהשיגו ציון בין 60-80 זכאים לקבל את תג הקורס, לומדים שהשיגו ציון מעל 80 זכאים לקבל תעודת גמר. התעודה מונפקת אוטומטית במערכת ל