הקורס מלמד על מצבי חירום תקשורתיים ומציאת פתרונות, התמודדות עם תקשורת חוץ ופנים, נהלי עבודה ארגונית בחירום, מעקב אחר התפתחות האירוע, תגובות ומענה, סגירת אירוע והסקת מסקנות. נסקרים דרכי עבודה במדיה חברתית, אלקטרונית ומודפסת והספקת תקשורת רציפה וקוהרנטית. הקורס נלמד במסגרת מודרכת ועצמאית.

צבירת נקודת זכות במסלול: ניהול ביטחוני

קורס תעודה בניהול מדיה חברתית מאפשר למומחים שאחראים על מיתוג, יחסי ציבור, תקשורת שיווקית (פנימית או חיצונית), או מעורבות קהילתית מתוכננת, לבצע, ולהעריך קמפיין מדיה החברתית מקיף ויעיל לתאגידים, סוכנויות ממשלתיות, או לארגונים ללא כוונת רווח. באמצעות שילוב של ניתוח מקרה בוחן, הרצאות חיות עם מומחים, עבודה עצמאים בפרויקטים, וסימולציות, משתתפים מפתחים מומחיות בתכנון מדיה חברתית, ניהול קמפיין, וניתוח לצורך עיצוב "קול" אותנטי ויעיל עבור ארגונים וקהלי היעד שלהם.

נושאים בתוכנית הלימודים

Corporate social media for ECO 00:00:00
Crisis communication for ECO 00:45:00
Crisis response strategy for ECO 00:45:00
Business continuity planning for ECO 00:45:00
COBIT for ECO 00:45:00
Governance, risk management and compliance or GRC for ECO 00:45:00
Insider breach for ECO 00:45:00
Cyber espionage for ECO 00:45:00
Crisis management for ECO 00:45:00
1 STUDENTS ENROLLED
    X